Historie
Zajímá Vás, jak jsme došli k tomu, že vznikla firma Hilarion? To bylo tak, že nás práce baví a vidíme, že se klienti rádi vracejí a přivedou skoro celou rodinu 🙂
Začalo to tak, že jsme otevřeli s rodiči v roce 2008 v Praze nehtové studio na manikúru a pedikúru a řekli jsme si, že by bylo hezké to co umíme vyučovat a předávat dále. Dostali jsem první akreditaci Ministerstva školství a začali první rekvalifikační kurzy.
Měli jsme sídlo v ulici Svornosti, Praha a zde jsem byli mnoho let.
Začala jsem spolupracovat s jednou kolegyní a domluvily jsme se, že si najdeme hezčí prostor, abychom mohly nabídnout klientům lepší komfort a rozšíření o kosmetiku a masáže.
Dostala jsem nabídku na novou práci, stát se manažerkou centra rehabilitace a relaxace na klinice Esthesia, kde v tu dobu pracovala jedna z mých absolventek. Zde jsem úzce spolupracovala s lékařkou z oboru dermatologie.
Práce v Esthesii mne bavila, ale měla jsem jinou představu nad tím, jak by měl prostor i koncept služeb vypadat a tak jsem se rozhodla otevřít vlastní zařízení. Zrodil se nápad Hilarion – podologický institut, tak jak jej znáte dnes. Zabýváme se odbornou pedikúrou, podologií, kosmetikou, manikúrou a masážím.
Psal se rok 2016 a zeptala jsem se jednoho svého velice váženého klienta Stanislava, kde si myslí, že bych měla hledat a poradil mi Karlín. Tak jsme tu, v Karlíně.
Hledala jsem název pro institut a patrona pro institut a našla jsem mistra jménem Hilarion. Byl to vážený a uznávaný muž, který pomáhal lidem ke zdraví v dávných dobách.
Hledala jsem architekta, který bude pracovat s principy feng shui pro harmonizaci prostoru a našla jsem pana Otakara Chocholu, který se také léta věnuje Kung Fu.
Dali jsem si s kolegy záležet, aby byli použity kvalitní materiály a dle vzoru paní Brandon Bays jsme použili ochranu prostoru.
Jeli jsme do Německa a náhodou jsme potkali pana Hellmuta Rucka, jehož rodina se věnuje pedikúře a podologii přes 60 let.
Potkali jsem při budování Hilarionu úžasné lidi, všichni byli nápomocní a jsem jim všem zúčastněným moc vděčná. Protože výsledek skutečně stojí za to. Počet našich klientů v oboru podologie, kosmetiky, manikúry, masáží od té doby přesáhl číslo 2000 za 2 a půl roku.
Práce je náročná, máme se neustále co učit a pořád hledáme s týmem inspiraci k tomu, co a jak udělat, aby bylo klientům poskytnuto to nejlepší co v dané době je na trhu. Máme štěstí, že nás to baví. Je pro nás posláním pečovat o druhé a není nic lepšího, než když k Vám klient upřímě a od srdce přijde a poděkuje, že jsou od nás velice spokojeni. Pak ta všechny dřína a dny a noci u počítače a tabulek pro účetního, podklady pro e-shop, příprava na školení, za to stojí a ještě s úsměvem na tváři.
Věřím, že řemeslná činnost jako podologie, kosmetiky, manikúra, pedikúra, masáže dělaná s láskou je činnost, která dává smysl našim životům. O to více si v době koronaviru vážíme naší práce a těšíme se zpět „na koně“.
Věříme, že úspěšný je ten, kdo má v životě balanc mezi prací, osobním životem a volným časem. 🙂
Proto tímto děkujeme svým rodinám za podporu, našim učitelům, mentorům, přátelům, že díky nim jsme jací jsme.
Dneska v roce 2020 by jsem název nejraději upravila na Hilarion – institut podologie a kosmetiky.
Náš obchodní partner Beauty Project se zaměřil na péči o pleť z jiného hlediska, začali jsme kromě značky Dermalogica pracovat se značkou DP Dermaceuticals. Ale to bude zase na jiný příběh.
Vize
Jsme jedničkou v oboru podologie – odborné pedikúry, kosmetiky, cílem je poskytovat ty nejlepší služby a nejnovější technologické postupy v ošetření.
Desatero – pravidla a postup péče o klienta
-
Jsme tým profesionálů, pro které je ctí poskytovat vysoce kvalifikovanou odbornou péči našim klientům.
-
Potřeby a zájmy klientů jsou u nás stále na prvním místě.
-
K našim klientům se zásadně chováme ohleduplně, s porozuměním pro jejich přání a starosti.
-
Klienty vždy považujeme za své partnery.
-
Nejsme anonymní, každý, o koho pečujeme, zná naše jméno, ví co děláme a jaký je plán jeho péče.
-
Informujeme klienty trpělivě a srozumitelně o zvoleném postupu péče a jsme vnímaví k jejich stanoviskům.
-
Neustále se vzděláváme nejen v ČR, ale i v zahraničí. Spolupracujeme s lékaři a fyzioterapeuty.
-
Je pro nás samozřejmostí, že veškeré zprávy a záznamy týkající se ošetření klientů považujeme za důvěrné.
-
Naším veškerým úsilím přispíváme ke zvýšení kvality života klientů.
-
Ceníme si připomínek a námětů našich klientů ke zlepšení práce odborného personálu.
Politika kvality a etický kodex
Dbáme na každý detail
Tradice v péči o nohy a ruce máme u nás od roku 2008, kde jsme začínali v prvním našem salonu v Praze 5. Své služby jsme postupně rozšířili o další odbornosti, jako je podologie, kosmetika a masáže.
Dnes je Hilarion institut podologie a kosmetiky místem, kde je poskytována komplexní péče v oblasti podologie, odborné pedikúry, kosmetiky, manikúry a masáží tzv. „pod jednou střechou,“ a tak můžeme našim klientům zajistit veškerou nutnou péči a usnadnit cestu k jejich vytyčeném cíli, zvýšit kvalitu jejich život díky tomu, že se cítí a vypadají lépe. Disponujeme moderním vybavením, nejnovějšími technologiemi a usilujeme o profesionální a individuální přístup ke každému pacientovi, proto se na nás každoročně a s důvěrou obrací tisíce klientů z celého světa.
Přejeme si, aby naše společnost byla vnímána klienty a doporučujícími lékaři jako profesionální pracoviště na špičkové úrovni. Přejeme si, aby se u nás klienti cítili dobře a chceme jim poskytovat maximální možný servis.
Motto společnosti
„Maximální spokojenosti klientů i doporučujících lékařů.“
Standard služeb
-
poskytovat klientům péči na nejlepší možné dosažitelné úrovni
-
orientovat se především na klienta
-
vybavovat pracoviště nejmodernějšími přístroji a neustále modernizovat naše vybavení tak, abychom sledovali nejnovější trendy a metody vyšetření v našem oboru
-
Dodržovat všechny normy a předpisy týkající se ochrany zdraví a bezpečnosti práce
-
s informacemi, daty a výsledky pacientů je zacházeno s ohledem na jejich bezpečnost, utajení a důvěrnost
Zvyšování odborné způsobilosti zaměstnanců
-
neustálým zvyšování odborné způsobilosti zaměstnanců vytvářet personálně odborné předpoklady pro zajištění poskytovaných služeb na vysoké odborné úrovni
-
sledovat trendy v oblasti podologie, dermokosmetiky, manikúry a zavádět je do praxe dle doporučení odborných společností s cílem zvýšení standardu poskytovaných služeb
Spokojenost zákazníků
-
zajišťovat kompletní servis pro klienty
-
zajistit spokojenost klientů s nabídkou konzultací a se správností a přesností vyšetření
Tímto prohlášením se zavazujeme k neustálému zlepšování společnosti a efektivnosti systému managementu kvality.
Záruka spokojenosti
Velmi si zakládáme na osobnímu přístupu ke klientům a záleží nám na Vaší spokojenosti. Proto prosím, jestli máte nějaký nápad na zlepšení. Dejte nám prosím vědět na management@hilarion.cz. Naši klienti jsou nám tou nejlepší inspirací. Díky Vám tu dnes můžeme být.